שירותי לא מקצועי, התנהגות שלא הייתה מתרחשת במפגש פיזי

תיאמתי תור טלפוני עם רופא מומחה. לא היו מועדים פנויים, אז התור נקבע מספר שבועות קדימה.
התור נקבע לשעה 20:40 בערב. נערכתי להיות זמין בשעה זו.
בשעה 19:00 קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא מוכר, אך לא הספקתי לענות.
אחרי כמה שניות קיבלתי הודעת sms מאותו מספר, שזה תמצית: "שלום, זה ד"ר XXX יש לך תור טלפוני אלי. אני צריך לצאת הבייתה. התקשרתי עכשיו - לא היית זמין, אז אני מבטל את התור ותקבע אחד חדש".
מיד התקשרתי חזרה לאותו מספר אבל לא היה מענה.

הרופא למעשה החליט חד צדדית להקדים את התור למועד שלא תואם איתי, ולאחר מכן ביטל אותו חד צדדית.
נאלצתי לתאם תור חדש, למועד אחר - כמה שבועות מאוחר יותר. יוצא שהתור נדחה סתם בכמה שבועות.

אני תומך מאוד ברפואה מרחוק, אבל כשלא רואים את המטופל - כנראה שקל יותר להתנהג בצורה לא מכובדת ולא מקצועית, כמו שקרה לי.
חשוב שלצד המעבר לדפוסי עבודה חדשים - יהיה דגש על שמירת הגישה השירותית למטופל.

provo 2's picture
נוצר ע"י

Vote

2
הצבע\י לתשובה

תגובות

תגובות

nudelmichal's picture
nudelmichal
Vote: 
0
הצבע\י לתשובה
משתתף/ת אנונימי/ת's picture
nudelmichal's picture
nudelmichal
Vote: 
0
הצבע\י לתשובה
משתתף/ת אנונימי/ת's picture

Vote

2
הצבע\י לתשובה
2הצבעות
105
צפיות
2
תגובות
2
חברים