Ideas

מההכרות הרבה שלי מהשטח כמרצה לזכויות בבריאות הנפש מעבר לכך שאנשים בכלל לא יודעים על הנציבות ישנו גם חוסר אמון במערכת שבכלל יתייחסו אליהם. שגורם לאנשים לכתחילה לא לפנות לפנות מעבר לקושי הנפשי שבלכתוב תלונה שאין אותו הרבה לאדם תשוש נפש.
לכן הייתי מציע קודם כל לפרסם אתכם ושידעו פועלכם המבורך ואתם קיימים גם אני כמרצה מתחייב לעשות זאת .

אסף גולדשטין's picture
נוצר ע"י
26.04.21
55
0
1
הצבע\י לתשובה

יהיה נחמד אם תחייבו את קופות החולים להעסיק יותר פסיכיאטרים ולספק שירותי איבחון ושיקום למבוגרים על הרצף האוטיסטי, מה שכרגע אתם רחוקים מלעשות.

כמו כן, אני לא רואה סיבה שבשל הפטור הגורף שבחרתם לתת לקופות החולים מלספק לי כמבוגרת על הרצף, שירותי בריאות, יגזר עלי להעביר חיים שלמים בהגשת טפסי 17 לקופה.

או שהקופה תספק לי שירותים מותאמים או שתחייבו את קופות החולים לפתוח לי חשבון ישיר בלי טפסים לתל השומר.

Yasmin Even Melach-Schindler's picture
נוצר ע"י
24.04.21
40
0
0
הצבע\י לתשובה

יהיה נחמד אם תחייבו את קופות החולים להעסיק יותר פסיכיאטרים ולספק שירותי איבחון ושיקום למבוגרים על הרצף האוטיסטי, מה שכרגע אתם רחוקים מלעשות.

כמו כן, אני לא רואה סיבה שבשל הפטור הגורף שבחרתם לתת לקופות החולים מלספק לי כמבוגרת על הרצף, שירותי בריאות, יגזר עלי להעביר חיים שלמים בהגשת טפסי 17 לקופה.

או שהקופה תספק לי שירותים מותאמים או שתחייבו את קופות החולים לפתוח לי חשבון ישיר בלי טפסים לתל השומר.

Yasmin Even Melach-Schindler's picture
נוצר ע"י
24.04.21
33
0
0
הצבע\י לתשובה

בתחום הפסיכיאטריה קיימת בעיה קשה. מנסיוני עם עשרות אנשים שהתלוננו על השירות של קופות החולים, כמעט אף אחד לא הסכים להתלונן בשמו, מחשש שיבולע לו והמערכת תפגע בו כשתדע שהתלונן.
יש למצוא דרך בה הנפגע לא ייאלץ להתלונן בשמו.

יחיאל שרשבסקי's picture
נוצר ע"י
21.04.21
35
0
0
הצבע\י לתשובה

1. יש לשלוח לפונה מספר פנייה ולציין בתוך כמה זמן יינתן לו מענה.
2. לאפשר מעקב אחר הטיפול בפנייה באופן מקוון.
3. בקרה כי המענה ניתן לכל סעיפי הפנייה.
4. מתן אפשרות ערעור נוחה.

idanster@gmail.com's picture
נוצר ע"י
19.04.21
80
1
1
הצבע\י לתשובה

עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים שמתמודדות עם סרטן שד במגוון שירותים, אחד מהשירותים הינו מיצוי זכויות. מדי שנה אנו מגישות מספר קבילות לנציבות קבילות הציבור, וברובן זמן ההמתנה הינו מאוד ארוך ובלתי סביר. לדוגמא, הייתה קבילה שהגשנו בנושא דחוף מאוד ( אישור תרופה) והתשובה ניתנה רק כעבור שלושה חודשים, וזאת לאחר מספר רב של פניות. בקבילה אחרת שהגשנו קיבלנו תשובה רק אחרי שנה.
אנו עדים לכך שהרבה אנשים נמנעים מלהגיש קבילות לנציבות הקבילות בגלל זמן ההמתנה שהינו מעבר למה שמוגדר על פי החוק.

שירין's picture
נוצר ע"י
11.04.21
82
1
0
הצבע\י לתשובה

עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים שמתמודדות עם סרטן שד במגוון שירותים, אחד מהשירותים הינו מיצוי זכויות. מדי שנה אנו מגישות מספר קבילות לנציבות קבילות הציבור, וברובן זמן ההמתנה הינו מאוד ארוך ובלתי סביר. לדוגמא, הייתה קבילה שהגשנו בנושא דחוף מאוד ( אישור תרופה) והתשובה ניתנה רק כעבור שלושה חודשים, וזאת לאחר מספר רב של פניות. בקבילה אחרת שהגשנו קיבלנו תשובה רק אחרי שנה.
אנו עדים לכך שהרבה אנשים נמנעים מלהגיש קבילות לנציבות הקבילות בגלל זמן ההמתנה שהינו מעבר למה שמוגדר על פי החוק.

שירין's picture
נוצר ע"י
11.04.21
38
0
0
הצבע\י לתשובה

מאחר וקיימות מספר מחלקות לטיפול בתלונות במשרד הבריאות, מתקבלת הודעה לעיתים כי יש לפנות למחלקה האחרת. אני סבורה שכדאי וראוי להעביר התלונה ליעדה ולהודיע למתלונן על ההעברה ופרטי המחלקה המטפלת. במקום לבקש להגיש שוב. תודה

09.04.21
70
1
0
הצבע\י לתשובה

רשימת מרפאות בהסדר עם משרד הבריאות מצומצמת מאוד, יש רק 2 מרפאות במחוז תל אביב2 וזהו.
בערים שאין בהן מרפאות בהסדר ניתן לקבל שירות רק דרך קופות כללית ומכבי. מה עם חברי קופות מאוחדת ולאומית?

Efrat Ben-dor Erez's picture
נוצר ע"י
09.04.21
66
1
0
הצבע\י לתשובה

נדרשת כתובת שתיתן מענה לעמותות ולהתארגנויות של מטופלים בנושאים שקשורים למדיניות המשרד, קבלת החלטות, מעקב החלטות, בקרה ופיקוח על חוקים ותקנות.

08.04.21
150
3
1
הצבע\י לתשובה

Pages

מההכרות הרבה שלי מהשטח כמרצה לזכויות בבריאות הנפש מעבר לכך שאנשים בכלל לא יודעים על הנציבות ישנו גם חוסר אמון במערכת שבכלל יתייחסו אליהם. שגורם לאנשים לכתחילה לא לפנות לפנות מעבר לקושי הנפשי שבלכתוב תלונה שאין אותו הרבה לאדם תשוש נפש.
לכן הייתי מציע קודם כל לפרסם אתכם ושידעו פועלכם המבורך ואתם קיימים גם אני כמרצה מתחייב לעשות זאת .

אסף גולדשטין's picture
נוצר ע"י
26.04.21
55
0
1
הצבע\י לתשובה

יהיה נחמד אם תחייבו את קופות החולים להעסיק יותר פסיכיאטרים ולספק שירותי איבחון ושיקום למבוגרים על הרצף האוטיסטי, מה שכרגע אתם רחוקים מלעשות.

כמו כן, אני לא רואה סיבה שבשל הפטור הגורף שבחרתם לתת לקופות החולים מלספק לי כמבוגרת על הרצף, שירותי בריאות, יגזר עלי להעביר חיים שלמים בהגשת טפסי 17 לקופה.

או שהקופה תספק לי שירותים מותאמים או שתחייבו את קופות החולים לפתוח לי חשבון ישיר בלי טפסים לתל השומר.

Yasmin Even Melach-Schindler's picture
נוצר ע"י
24.04.21
40
0
0
הצבע\י לתשובה

יהיה נחמד אם תחייבו את קופות החולים להעסיק יותר פסיכיאטרים ולספק שירותי איבחון ושיקום למבוגרים על הרצף האוטיסטי, מה שכרגע אתם רחוקים מלעשות.

כמו כן, אני לא רואה סיבה שבשל הפטור הגורף שבחרתם לתת לקופות החולים מלספק לי כמבוגרת על הרצף, שירותי בריאות, יגזר עלי להעביר חיים שלמים בהגשת טפסי 17 לקופה.

או שהקופה תספק לי שירותים מותאמים או שתחייבו את קופות החולים לפתוח לי חשבון ישיר בלי טפסים לתל השומר.

Yasmin Even Melach-Schindler's picture
נוצר ע"י
24.04.21
33
0
0
הצבע\י לתשובה

בתחום הפסיכיאטריה קיימת בעיה קשה. מנסיוני עם עשרות אנשים שהתלוננו על השירות של קופות החולים, כמעט אף אחד לא הסכים להתלונן בשמו, מחשש שיבולע לו והמערכת תפגע בו כשתדע שהתלונן.
יש למצוא דרך בה הנפגע לא ייאלץ להתלונן בשמו.

יחיאל שרשבסקי's picture
נוצר ע"י
21.04.21
35
0
0
הצבע\י לתשובה

1. יש לשלוח לפונה מספר פנייה ולציין בתוך כמה זמן יינתן לו מענה.
2. לאפשר מעקב אחר הטיפול בפנייה באופן מקוון.
3. בקרה כי המענה ניתן לכל סעיפי הפנייה.
4. מתן אפשרות ערעור נוחה.

idanster@gmail.com's picture
נוצר ע"י
19.04.21
80
1
1
הצבע\י לתשובה

עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים שמתמודדות עם סרטן שד במגוון שירותים, אחד מהשירותים הינו מיצוי זכויות. מדי שנה אנו מגישות מספר קבילות לנציבות קבילות הציבור, וברובן זמן ההמתנה הינו מאוד ארוך ובלתי סביר. לדוגמא, הייתה קבילה שהגשנו בנושא דחוף מאוד ( אישור תרופה) והתשובה ניתנה רק כעבור שלושה חודשים, וזאת לאחר מספר רב של פניות. בקבילה אחרת שהגשנו קיבלנו תשובה רק אחרי שנה.
אנו עדים לכך שהרבה אנשים נמנעים מלהגיש קבילות לנציבות הקבילות בגלל זמן ההמתנה שהינו מעבר למה שמוגדר על פי החוק.

שירין's picture
נוצר ע"י
11.04.21
82
1
0
הצבע\י לתשובה

עמותת אחת מתשע מסייעת לנשים שמתמודדות עם סרטן שד במגוון שירותים, אחד מהשירותים הינו מיצוי זכויות. מדי שנה אנו מגישות מספר קבילות לנציבות קבילות הציבור, וברובן זמן ההמתנה הינו מאוד ארוך ובלתי סביר. לדוגמא, הייתה קבילה שהגשנו בנושא דחוף מאוד ( אישור תרופה) והתשובה ניתנה רק כעבור שלושה חודשים, וזאת לאחר מספר רב של פניות. בקבילה אחרת שהגשנו קיבלנו תשובה רק אחרי שנה.
אנו עדים לכך שהרבה אנשים נמנעים מלהגיש קבילות לנציבות הקבילות בגלל זמן ההמתנה שהינו מעבר למה שמוגדר על פי החוק.

שירין's picture
נוצר ע"י
11.04.21
38
0
0
הצבע\י לתשובה

מאחר וקיימות מספר מחלקות לטיפול בתלונות במשרד הבריאות, מתקבלת הודעה לעיתים כי יש לפנות למחלקה האחרת. אני סבורה שכדאי וראוי להעביר התלונה ליעדה ולהודיע למתלונן על ההעברה ופרטי המחלקה המטפלת. במקום לבקש להגיש שוב. תודה

09.04.21
70
1
0
הצבע\י לתשובה

רשימת מרפאות בהסדר עם משרד הבריאות מצומצמת מאוד, יש רק 2 מרפאות במחוז תל אביב2 וזהו.
בערים שאין בהן מרפאות בהסדר ניתן לקבל שירות רק דרך קופות כללית ומכבי. מה עם חברי קופות מאוחדת ולאומית?

Efrat Ben-dor Erez's picture
נוצר ע"י
09.04.21
66
1
0
הצבע\י לתשובה

נדרשת כתובת שתיתן מענה לעמותות ולהתארגנויות של מטופלים בנושאים שקשורים למדיניות המשרד, קבלת החלטות, מעקב החלטות, בקרה ופיקוח על חוקים ותקנות.

08.04.21
150
3
1
הצבע\י לתשובה

Pages

הארכת החל"ד תעזור הרבה כי בשילוב עבודה זה ממש קשה, מנסיון.
זמינות של יועצות הנקה תפתור הרבה מהבעיות והתיסכולים של האמא, גם זה מנסיון אישי. לא הייתי מצליחה לעמוד בזה ללא יועצת ההנקה שלי.

Yafit's picture
נוצר ע"י
07.01.20
940
21
27
הצבע\י לתשובה

בהינתן שהליכה היא פעילות זולה ובריאה. אם יהיו יותר עצים ויותר צל, אנשים יילכו יותר.

אורי מאיר's picture
נוצר ע"י
05.09.19
1,090
14
24
הצבע\י לתשובה

לאפשר לכל בתי המרקחת בארץ לנפק תרופות לכל חברי הקופות במחיר מסופסד

سعيد سعيد's picture
נוצר ע"י
15.07.19
1,951
48
23
הצבע\י לתשובה

הכרה רשמית בנזקי קרינת הרדיו, הכרה המנגנונים הביולוגים הידועים, הכרה רשמית וברורה בעליה בסיכון לסרטן וכמובן הכרה בנפגעים וברגישים לקרינה שכבר היום סובלים מהקרינה וחייהם מוגבלים.

Amir Borenstein's picture
נוצר ע"י
23.09.19
1,473
19
21
הצבע\י לתשובה

כצעד ראשון להנקה חשוב להאריך את חופשת הלידה עד גיל חצי שנה לפחות..

Hadas Cohen Gvura's picture
נוצר ע"י
07.01.20
289
3
17
הצבע\י לתשובה

אסכם את הבעיות כפי שאני רואה אותן בנקודות:
1. רוב הרוקחים בקהילה ובבתי החולים עוסקים רק במיעוט הזמן ברוקחות אלא במכירה/ניפוק/מחסנאות ועבודות טכניות.
2. נוצר לחץ הנובע מהעדר תקינה המוביל לעבודה שוחקת, חסרת אתגר וסיפוק אשר אינה עומדת אל מול תפיסת המקצוע.
3. חסר כח אדם לעזר (טכנאים/פרחי רוקחות/כ"א מנהלי תומך) בכדי שהרוקח אכן יגשים את תפקידו בשיפור איכות הטיפול התרופתי וזיהוי בעיות הקשורות לטיפול, הדרכת המטופל, חינוכו והגברת ההיענות לטיפול. בכך למעשה הרוקח מוצא עצמו מתנוון מהבחינה המקצועית.

Ran Nissan's picture
נוצר ע"י
15.07.19
1,384
9
16
הצבע\י לתשובה

משך חופשת לידה ארוך יותר יסייע בהמשך הנקה מעבר שכן השאיבה במקומות עבודה אינה נוחה וגם היא מוגבלת בזמן

Naama Piekash's picture
נוצר ע"י
07.01.20
231
0
14
הצבע\י לתשובה

1.הפסקת חובת רישום ידני בספר המרשמים וספר הסמים.
2.סיבת מתן נרקוטיקה ליותר מ10 ימים: במקרים של חולים אונקולוגיים או כאבים חזקים אין צורך לרשום עוד סיבה.
3.אנחנו בעידן הטכנולוגיה, לוותר על הדפסת ניירת נהלים מיותרת היות וכל הנהלים נמצאים באתר משרד הבריאות.
4. לחייב את קופות החולים להעסיק נציגי שירות בבית מרקחת כדי לעזור בפירוק הסחורה והתעסקות עם הכסף .
5.לחייב את הקופות להעסיק שומר בגלל האלימות היימת בבתי המרקחת

hani hleihil's picture
נוצר ע"י
15.07.19
1,231
28
14
הצבע\י לתשובה

1. מתן הרצאות הכנה להנקה לפני הלידה למי שמעוניינת. ההרצאות יתנו מידע בנוגע לצרכים של התינוק בימים הראשונים והאתגרים שכדאי להיערך אליהם
2. מתן גישה מהירה ליועצות הנקה בתקופה הראשונה שלאחר הלידה, גם בביה"ח וגם בבית. קופ"ח צריכה לפרסם רשימה של יועצות הנקה שנין לגשת אליהן דרך הקופה
3. עריכת קליניקות הנקה קהילתיות (לכמה נשים יחד ובמחיר נגיש מאוד או בחינם) ופרסום נרחב של הקליניקות האלה

Sharon Hak's picture
נוצר ע"י
07.01.20
214
1
13
הצבע\י לתשובה

הרחבת אפשרויות הכשרה תעסוקה מקצועיות לרוקחי. תתי התמחויות והתמקצעות

Jenny Maizlin Simma's picture
נוצר ע"י
15.07.19
440
5
13
הצבע\י לתשובה

Pages

תגובות

Suzanne Mueller נילי שלום, כעת הקישור עובד
23.4.21 14:39
Suzanne Mueller נילי שלום, הנושא של
22.4.21 19:55
21.4.21 13:32
נילי חיון דיקמן זהבה שלום, את מעלה סוגיה
21.4.21 13:28
נילי חיון דיקמן שלום נורית, אנו בהחלט יכולים
21.4.21 13:24
נילי חיון דיקמן בנושאי מדיניות יש לפנות לאגף
21.4.21 13:21
נילי חיון דיקמן הנושא לא מוכר לי ואשמח לשמוע
21.4.21 13:19
נילי חיון דיקמן תודה איריס, אם הכתובת לטיפול
21.4.21 13:12
נילי חיון דיקמן תודה רבה על המידע החשוב!
21.4.21 13:08
נילי חיון דיקמן תודה רבה על ההצעות, חלק אנחנו
21.4.21 13:05
white-hat תודה
31.1.21 17:25