הדרכה, הדרכה, הדרכה

הדבר הראשון שהאוכלוסייה החלשה במשוואת השוויון/אי שוויון צריכה הוא הדרכה, הדרכה והדרכה (לחשוף אותם, לגרום להם לרצות, לבקש ולהשיג בעצמם). 
אצל אוכלוסייה מבוגרת – אפשר לעשות שיתופי פעולה עם קופות החולים (להפוך את הסניף המקומי למפגש חברתי/לימודי שכן ממילא הם מבקרים שם לעיתים קרובות), או במרכזי יום ובמתנסים. 
פעולות הדרכה רבות נעשות בתחנות לבריאות המשפחה לקהל ייעודי (אמנם המקום נגיש לנו, אך לא תמיד נגיש לאוכלוסייה הרחבה אליה צריך לפנות, אם נחכה שהאוכלוסייה תגיע אלינו, נמשיך לחכות עוד הרבה זמן והפערים לעולם לא יצטמצמו. צריך לסקור את היישוב ולהגיע לריכוזים בעצמנו, לפחות בהתחלה).
 להתחיל את ההדרכה כבר בגני הילדים ובתי הספר (באמצעות אחיות בי"ס, באמצעות יועצי בי"ס, מנהלי בב"ס, גננות ומנהל החינוך ברשויות המקומיות.
 בבי"ס יסודי בו למדו ילדיי נהוג היה לקיים אחת לחודש הרצאה בנושאי חינוך שונים להורים (כלליים וספציפיים בהתאם לגיל) – אפשר לשלב גם נושאי בריאות.
ההדרכה צריכה להיות מותאמת, בשפה וברמה שתובן להם, הדרכה חזותית יותר, צבעונית וידידותית.
 
משתתף 038's picture
נוצר ע"י

Vote

0
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

0
הצבע\י לתשובה
0הצבעות
291
צפיות
0
תגובות
0
חברים