פניות רבות ללא זמן מספק המוקדש לכך במערכת

שלום, הנני רופאת משפחה בכללית, ומספר הפניות המקוונות הוא עצום. הזמן שלי מוקדש בעיקרו ל"רפואה פרונטאלית" ולכן לעיתים קרובות אני חווה חוגר זמן מספק לטיפול ברפואת המקוונת ובבקשות דיגיטליות. להערכתי, כרבע מהפכניות הטלפוניות אליי, גוררות ביקור. המטופל מתאר משהו שמחייב בדיקה. זמן זה אינו מוסדר. נוצר עומס וכפילות. גם פניתי התקשרתי ושמעתי את המטופל טלפונית, אך בהמשך הוא מגיע לבדיקתי, ואז לעיתים קרובות נוצר עומס.
להערכתי צריך לתת זמן מסודר לטיפול המקוון בבקשות מטופלינו.
צריך להקציב זמן, עבור הרפואה הטלפונית, כדי שיהיה זמן לבדוק מאוחר יותר את אחוז המטופלים שיוזמן למרפאה לבדיקה דחופה.
תודה, ד"ר שלי הרשקוביץ

נוצר ע"י
משתתף/ת אנונימי/ת (not verified)

Vote

0
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

0
הצבע\י לתשובה
0הצבעות
23
צפיות
0
תגובות
0
חברים