מיכל נודל

בתור מטופלת, שיחת וידאו, שירותים שונים מרחוק הם יתרון מאד משמעותי למי שנמצא בקבוצת סיכון, לחולים כרוניים. לצערי, גם תורים אלו מתחילים להיות ארוכים ופחות זמיים - דוגמא, תור לנוירולוג לשיחת וידאו, הזמנתי באוגוסט 2020 וקיבלתי תור ל 10.11.
חשוב למנן תורים אלו, יש צורך לוודא כי אכן תור לביקורת / מעקב יוכל להיות מרחוק, אבל למשל, חידוש שנתי של תרופה כמו למשל תרופה ביולוגית, לטעמי חייב להיות ביקור פיזי.
חשוב להבין מה ייעוד כל תור ותור. יש חשיבות גבוהה לתת עדיפות תורים לחולים כרוניים באשר הם, יש צורך לתת אפשרות למענה מהיר (למשל מיילים לרופאים מומחים רלוונטים) על מנת לקבל מהם תשובות לשאולות הדורשות מענה מהיר וללא המתנה של חודש-שלושה חודשים לתור טלפוני.
עונה כמטופלת החולה במחל כרונית ונמצאת בסיכון, ובתור מנכ"לית עמותת מפרקים צעירים, שרואה את התגובות אצלנו בנושא.
אחד הדברים ששמנו לב אליהם, הינה חוסר זמינות של רופאים מקצועיים ביום יום. אין הכוונה שזהו מהלך לא תקין, ברור לחלוטין שהם עמוסים / עסוקים מאד.
יש צורך, למשל, במערכת האינטרנטית של קופות החולים, לתת לכלל החולים הכרוניים את האפשרות לשלוח מייל דרך המערכת לרופאים שלהם ולא רק לרופא המשפחה (לא בכל הקופות בכלל יש את האפשרות הזו).
יש לתת אפשרות, למשל, במכבי , לכל מי שחולה כרוני (ולא רק חולה סרטן) את האפשרות של כתיבת בקשות לרופא המשפחה מעבר ל 5 בקשות ברבעון.
יש צורך לאחד את האפשרות בכלל הקופות לכתוב בקשות שונות לרופאי משפחה / רופאים מומחים דרך מערכת האינטרנטית של הקופה. - יעזור, יתמוך, מענה מהיר, יחסוך תורים.
שנה טובה ומבורכת

nudelmichal's picture
נוצר ע"י

Vote

0
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

0
הצבע\י לתשובה
0הצבעות
29
צפיות
0
תגובות
0
חברים