רפואת משפחה

בתור רופא משפחה, תחושותיי מעורבות בנושא. מצד אחד, אני מכיר בפוטנציאל הקיים לשפר את איכות השירות שאנו נותנים למטופלים ולפגוש אותם בזמן ובמקום שנוח להם לקבל את הטיפול . מן הצד האחר, המצב החדש מביא לכך שחלק מהמטופלים אינם מקדישים את תשומת הלב הנדרשת לטיפול, מה שיוצר חוסר איזון וחוסר כבוד לזמן הרופאים ופוגע באיכות השירות. מה גם שהאפשרות שנפתחה בפני המטופלים יוצרת ריבוי פניות לרופאי המשפחה. אם בעבר המטופלים היו חושבים פעמיים אם באמת יש צורך ב"ללכת לרופא", היום מה שמפריד ביני לבין הרופא הוא כפתור הטלפון וכבר יש פחות צורך בהפעלת שיקול הדעת. החשש שלי הוא שריבוי הפניות, יחד עם חוסר תשומת הלב הנדרשת מהמטופלים תביא לכדי עליה בביקושים ולירידה באיכות הטיפול. לכן אני חושב שנדרש למצוא מודל שירות והפעלה שיתן מענה לנושאים אלה, וחשוב לשתף אותנו הרופאים בעיצוב השירות החדש

נוצר ע"י
משתתף/ת אנונימי/ת (not verified)

Vote

1
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

1
הצבע\י לתשובה
1הצבעה
35
צפיות
0
תגובות
1
חברים