רופאת משפחה

בחלק מהמצבים ניתן בהחלט להיענות למטופל ללא מפגש פנים אל פנים
אבל ...
המטופלים לא מצליחים להבין מתי כן ומתי לא מתאים יעוץ טלפוני
1. לפעמים אחרי היעוץ הטלפוני יש צורך בביקור פרונטלי ואז זה יוצר עומס של "2 תורים" במקטום אחד
2. ההרגשה שלי לעיתים שהבקשות בלי ביקור לחופםשות מחלה ואישורים למיניהם - מונעת ממני להכיר את המטופל , ולא פעם הייתי רוצה לדעת -לאיזו מטרה צריך את המסמך - ולא רק לבקש "סיכום מידע רפואי" - האם זה מסמך לצורך רפואי ? לצורך עבודה? כי אז לא כל מקום עבודה צריך לדעת שהבחורה לוקחת גלולות, למשל!
3. נושא כאוב ביותר הוא ענין אישורי מחלה - זה כבר מזמן הפך לענין טכני - אין שום דרך לרופא המשפחה לדעת מה באמת יש למטופל , כולנו נותנים אישורי מחלה על סמך הצהרת המטופלל. הגיע הזמן להוריד את המטלה הזו מכתפי רופא המשפחה - אם זו הצהרה- שיהפוך להיות חוקי להצהיר, עם הגבלות, למשךל עד 3 ימים ברצף אין צורך באישור מרטופא. כמו האישור לחזור לגםן או לביה"ס לתלמיד- רק מעל 5 ימי היעדרות נדרש להביא אישור מרופא.
בהצלחה

נוצר ע"י
משתתף/ת אנונימי/ת (not verified)

Vote

0
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

0
הצבע\י לתשובה
0הצבעות
15
צפיות
0
תגובות
0
חברים