פתרונות תקשורת עם חרש/ כבד שימעה

מה לעשות ?

1. להיעזר בפנקס ועט או במסך המחשב, או בסלולרי ולכתוב את מה שאתם רוצים לומר.
2. לקיים שיחה במקום שקט וללא רעשי רקע.
3. במשרד הבריאות קיים שירות מרכזיה לתרגום מרחוק לשפת הסימנים במפגש הפרונטלי עם מטפל/נותן שירות.
המשמעות היא שיש תרגום לשפת הסימנים גם במפגשים וגם בשיחות טלפון עם המוקד עבור כל מי שזקוק לכך.
4. באדם חרש המגיע עם מתורגמן, יש לאשר כניסת המתורגמן ולהיעזר בו.
5. ניתן להשתמש באפליקציית "תמלול בזמן אמת" מgoogle play - אפליקציית תמלול בזמן אמת.pngהאפליקציה רושמת סימולטנית על מסך הטלפון הסלולרי את הנאמר.
6. להוריד את המסכה ולהשתמש במגן פנים שקוף תוך שמירה על מרחק של 2 מטרים
7. נסו להעביר את המסר בניסוח פשוט או במילים אחרות.

מה לא לעשות?
1. לא לצעוק
2. לא לחזור שוב ושוב על אותן מילים
3. לא לאבד סבלנות – גם כך המצב מורכב.

נוצר ע"י
משתתף/ת אנונימי/ת (not verified)

Vote

0
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

0
הצבע\י לתשובה
0הצבעות
23
צפיות
0
תגובות
0
חברים