שירות לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית

יש צורך בקו תמיכה שפועל 24/7 שהוא זמין וללא זמני המתנה ארוכים.

משרד הבריאות הציע סלי מזון ולאחר ששלחנו רשימות של נזקקים, הם לא קבלו חבילה ונחלו אכזבה.משרד הבריאות לא טרח לעדכן בכך אלא אחרי שהמטופלים הודיעו שלא קבלו...
נאמר לנו לפנות לרווחה, אך הם התנערו מאחריות כלפיהם. הם נותרו ללא מענה.

ההחלטה לאפשר טיפול פרונטלי בסגר השני היתה חשובה בעיני. למתמודדים שחלקם חיים בבדידות גדולה המפגשים הללו הם ממש הצלה.

חוסר הזמינות של מרפאות משרד הבריאות הורגשה יותר בתקופה זו.
מטופלים נשארו מול קו טלפון ללא מענה וללא אפשרות לפנות בדרכים חלופיות.
גם כשנענו קבלו תשובה של תפנו למיון, שהיא לא ממש מקדמת החלמה.

מתמודדים העובדים במפעלים מוגנים נשארו ללא פיצוי על יציאתם לחופשה כפויה, חלקם מבססים את כלכלתם על הסכום גם אם הוא צנוע, שהם מקבלים.

קשר רציף עם המתמודדים חשוב מאד, ויש להקצות לכך יותר משאבים בתקופת משבר.

נוצר ע"י
משתתף/ת אנונימי/ת (not verified)

Vote

1
הצבע\י לתשובה

תגובות

Vote

1
הצבע\י לתשובה
1הצבעה
9
צפיות
0
תגובות
1
חברים