א's picture
א
קלינאית תקשורת

תשובות

1. דרישה לשעות טיפול רבות בתקן. אין מספיק זמן בין הטיפולים ותמיד צריך להישאר אחרי סיום שעות העבודה כדי להשלים מטלות (כתיבת דו"חות, תכנון טיפולים, שיחות עם גורמי טיפול אחרים, עניינים אדמיניסטרטיביים ועוד ועוד). ובסוף, נאלצת להשלים דברים בבית ...
2. התמודדות יומיומית מול לקוחות כועסים (ובצדק) על אורך תור ההמתנה לאבחון ולטיפול. למה אני צריכה לשמוע כל יום (בטלפון וגם פרונטלית) את המרמור והכעס שלהם כשאני לא אחראית למצב הזה? ומה יש לי להגיד להם?

8.7.19
194
0
2
הצבע\י לתשובה