דריה's picture
דריה
רוקחת

תשובות

במהלך הסגר התנסינו בשילוח תרופות למטופלים באמצעות שיחת טלפון. אין לנו פלטפורמה להזמנת תרופות דרך אתר אינטרנט.
יתרונות: מניעת התקהלות והגנה על אנשים בסיכון.
חסרונות: אין כל חיסכון בזמן עבור הרוקח, להיפך. כל תהליך הניפוק והתשאול מסורבל יותר בשיחה טלפונית מאשר בשיחה פנים אל פנים. מטופלים רבים אינם מכירים את התרופות שלהם בשמותיהן או בהתוויותיהן ומתקשים לדעת למה הם זקוקים. השיחה הטלפונית מתמקדת במעבר על "רשימת מכולת" ופחות בייעוץ והסבר.

15.10.20
24
0
0
הצבע\י לתשובה

מתן שירותים רפואיים לאנשים עם מוגבלות בתקופת הקורונה

אנשי ונשות מערכת הבריאות – אנחנו במשרד הבריאות מעוניינים ללמוד מההתנסות שלכם במתן שירותי בריאות לאנשים עם מוגבלות מאז החל משבר
אורלי בוני's picture
נוצר ע"י
מנהלת השירות הארצי לריפוי בעיסוק, ממונת שוויון ונגישות לאנשים עם מוגבלות, משרד הבריאות
תאריך : 21.10.2020 - 10.11.2020
3

התנסות במתן שירותי רפואה מרחוק

אנשי ונשות מערכת הבריאות - אנחנו במשרד הבריאות מעוניינים ללמוד מההתנסות שלכם במתן שירות רפואה מרחוק מאז החל משבר הקורונה.
אסתי שלי's picture
נוצר ע"י
מנהלת אגף בריאות דיגיטלית, משרד הבריאות
תאריך : 01.09.2020 - 31.10.2020
58